Theo Koster

Mijn naam is Theo Koster, 49 jaar en woonachtig in Oisterwijk. Ik werk als schade- behandelaar bij Interpolis. Mijn hobby's zijn (zaal)voetbal, spinning en fietsen.

Tijdens een vakantie in 2006 deed ik mijn eerste beklimming...de Mont Ventoux. In 2007 is daar 2 keer de Alpe d'Huez bij gekomen.

In september kwam ik toevallig in "aanraking" met Alpe d'HuZes. Nadat ik de site "opgevenisgeenoptie" had bezocht en na de 1e teambespreking besloot ik om de sportieve uitdaging aan te gaan.
Dat er ook nog een goed doel aan gekoppeld is maakt de uitdaging alleen maar mooier.

Ieder heeft zo zijn eigen motivatie om deel te nemen. De één doet het omdat bij hem zelf kanker werd vastgesteld of bij een vriend of familielid. De ander doet mee om sportieve redenen. Maar iedereen heeft uiteindelijk maar 1 doel en dat is de strijd aan te gaan tegen kanker. En daar gaat het om. Wij als Team Alpe d'Achmea gaan ons uiterste best doen om zoveel mogelijk geld binnen te halen voor het KWF.

Ik ga de komende maanden flink trainen om de Alpe d'Huez op 4 juni 2009 zes keer te bedwingen.
Opgeven is geen optie