Pieter Vlemmings

Mijn naam is Pieter Vlemmings. Ik ben 42 jaar en woonachtig in Heeze (de parel van Brabant). Ik ben getrouwd en heb twee kinderen. In het dagelijkse leven ben ik werkzaam als schade-expert bij Achmea Schade Service de divisie brand. Sporten is een belangrijk deel van mijn leven. Ik vind het prettig om te hard te lopen, fietsen en te tennissen. Naarmate je ouder wordt realiseer dat dit niet allemaal vanzelfsprekend is en des te meer kan ik van het actief bezig zijn genieten.
Tijdens diverse vakanties heb ik met vrienden al de nodige bergen beklommen. Wat mij betreft iedere keer weer afzien, ja en wat mij betreft echt af zien. Des te groter is wel de voldoening als je boven aankomt. Mijn doelstelling is om de Alpe drie keer te beklimmen. Verantwoord afzien maar zeker niet opgeven.

Stalen ros
Tja, met dit gereedschap moet het gebeuren. Nog wat sleutelen aan de versnellingen en de bandjes vervangen en dan maar gaan……………….

Motivatie
Mijn belangrijkste reden om mee te doen is vooral geld in te zamelen voor het goede doel. Dit in combinatie met een sportief evenement. Zo probeer ik mijn bijdrage te leveren aan diegene die door deze ziekte getroffen worden. Het is goed om naast de hectiek van de dag stil te staan bij het feit dat niet alles vanzelfsprekend is. Met respect heb ik de film van Leo en Hans van de vorige beklimming gezien.
Kortom via deze weg een hart onder de riem voor diegene die deze verschrikkelijke ziekte hebben en uiteraard zodoende een bijdrage voor noodzakelijk onderzoek.